۱۳۹۷ شهریور ۱۱, یکشنبه

شیخ حسن روحانی،این دروغگوی فریبکار

شیخ حسن روحانی،این دروغگوی فریبکار و شریک تفکیک ناپذیر تلنبار کردن انواع مصائب بر سر و دوش مردم ایران و از عاملان اصلی نکبت چهل ساله،امروز در مجلس آخوندی کوشید بحران های عمیق اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی را که از وجود و عملکرد نظام جمهوری اسلامی نشات گرفته است، به قیام مردم و کشورهای خارجی منسوب کند. این عصاره ی ریا و دنائت می خواهد با صحنه سازی، یک دروغ بزرگ دیگر را به خورد مردم ایران بدهد: می خواهد به دیگران بباوراند که علت بحران های مرگباری که امروز جامعه ایران درگیرشان است، مداخله خارجی و شورش ها و اعتصاب ها و قیام مردم ایران است!.
او در همان مقدمه ی وراجی های طولانی اش به نتایج مترتب بر قرداد موسوم به برجام پرداخت و با زبان بازی های تکراری،ضمن دادن ده ها کردیت به خودش، باز هم داستان کهنه و رنگ و رو رفته ی قرار داشتن ایران در معرض خطر جنگ را پیش کشید و مدعی شد که یکی از بزرگ ترین دستاوردهای برجام رفع خطر جنگ و حمله نظامی خارجی به ایران بوده است. او با اشاره به قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل علیه حاکمیت آخوندی و قرار دادن این نظام ذیل فصل هفت منشور ملل متحد بخاطر پیش برد برنامه قاچاقی اتمیش، بار دیگر این دروغ را بخورد مخاطبانش داد که گویا در آن قطعنامه نظام آخوندی در صورت عدم تمکین از خواست های آژانس انرژی اتمی و شورای امنیت، به اقدام نظامی تهدید شده است. در صورتی که در هیچ یک از قطعنامه هائی که علیه نظام در این رابطه به تصویب رسیده است به بند ۴۲ از فصل هفتم اشاره ولو تلویحی نشده است که تاکید بر استفاده از نیروی نظامی علیه کشوری دارد که صلح و امنیت و نظم جهانی را به خطر می اندازد!.
حسن روحانی ـــ و دیگر سران فریبکار نظام ــــ این دروغ را امروز بار دیگر و برای چندمین بار در حالی تکرار کرد که در قطعنامه مورد اشاره و سوء استفاده اش،بر عکس ادعای او و همپالکی هایش، بطور مشخص به بند چهل و یکم از فصل هفت شورای امنیت تاکید شده بود که آشکارا هرگونه اقدام نظامی علیه نظام را در چارچوب آن قطعنامه منع می کرد! بنا براین آنچه حسن روحانی به عنوان دستاورد بزرگ و پیروزی عظیمش از برجام جا می زند،از اساس هیچگونه موضوعیت و موجودیتی نداشته است. دروغ های مبنی بر احتمال حمله نظامی به ایران که پوشش و بهانه ای بوده است برای خفه کردن صدای اعتراض مردم ایران و ترساندن آنها، نیز تمهید و توطئه ی دستگاه تبلیغاتی رژیم و بلندگوهای رنگارنگش برای انحراف افکار عمومی بوده است و تا همین امروز هم مورد سوء استفاده آنها قرار می گیرد!.
شیخ حسن روحانی در جلسه امروز مجلس آخوندی همراه با تحویل دادن یک رشته نا راستی های آشکار در رابطه با اوضاع بحرانی اقتصادی رژیم، از خواندن روضه ی اصلیش که پر از عوام فریبی بود باز نماند و با یک فقره فرار به جلو گفت: ” به اعتقاد من بسیاری از مردم این سوالات را دارند که چرا بیکاری؟ چرا وضع بانک اینچنین است؟ چرا قاچاق آنچنان است؟ چرا رکود و رونق شرایطی را طی می‌کنند که مورد انتظار مردم نیست و چرا رشد قیمت ارز؟ شما به هر کوچه و خیابانی بروید شاید بخشی از سوالات مردم همینگونه سوالات باشد و حق دارند مردم بپرسند “! او در عین حال و از سر ناگزیری به این حقیقت اشاره کرد که: ” … ناگهان تصور مردم نسبت به آینده ایران دچار تغییر شد و این درد بزرگی است.” ! اما چنانکه ملاحظه می کنید در اینجا هم گناه را به گردن مردم ایران انداخته است که چرا ناگهان از رژیم فاسد حاکم بریده اند و از آینده ترسیم نومید کننده ای دارند! در حالی که سیر تحولات در ایران نشان می دهد مردم ایران بطور ناگهانی و از دیروز به امروز از نظام آخوندی رویگردان نشده اند بلکه هر چه عملکرد رژیم و برنامه های ایرانسوزش بارز تر شده اند مردم بیشتر از آن روی برتافته و خواهان براندازیش شده اند. و این آن واقعیتی است که روحانی و دیگر سر دم داران نظام درعین وحشت از آن سعی در لاپوشانیش دارند!شیخ حسن روحانی در جریان شارلاتان بازی هایش باز هم به این دستاویز پوسیده چنگ انداخت که گویا عامل اصلی همه ی گرفتاری های امروز جامعه ایران توطئه های کاخ سفید آمریکا و دونالد ترامپ و بزعم خودش یک مشت ضد ایرانی هستند که در کاخ سفید جمع شده اند!.
امّا واقعیت این است که اعتصاب ها، تحصن ها، تظاهرات اعتراضی، شورش ها و قیام مردم ایران فزاینده و رو به رشد و فراگیر مردم ایران علیه حاکمیت آخوندی ریشه در عملکرد ضد مردمی و ایران سوز خود رژیم دارد نه برعکس! تحریم های خارجی و منزوی شدن ایران ( نه گردانندگان دزد و غارتگر حاکم بر ایران که بار خود را بسته اند و پیشاپیش با گرفتن تابعیت های دو گانه و سه گانه، آماده ی فرار از ایران مصیبت زده و رفتن به خانه های امنی هستند که از مسیر چپاول ثروت ایران برای خود تدارک دیده اند) عامل اوضاع وخامت بار امروز کشورما نیستند، آنها معلول عملکرد چهل ساله ی نظام ضد ایرانی حاکم بر ایرانند!.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر