۱۳۹۷ شهریور ۱۳, سه‌شنبه

سمیه در نامه سرگشاده بیداد از ناپدری مامور اطلاعات محمدی مزدور زبون

آقای جافای محترم، وزیر کشور آلبانی
سمیه در نامه سرگشاده بیداد از ناپدری مامور اطلاعات محمدی مزدور زبون
من سمیه محمدی هستم.
مطلع شدم که پدرم بنام مصطفی محمدی، که در ضمن مامور وزارت اطلاعات ایران است،‌ به بهانه دیدار با من ولی برای انجام ماموریتهای محوله از طرف رژیم ایران علیه مجاهدین به آلبانی آمده است.
من در سال۱۹۹۸ جهت تلاش برای رسیدن به آزادی و دمکراسی در ایران بطور دواطلبانه محل اقامتم در کانادا را ترک کرده و مانند بسیاری از ایرانیان آزادیخواه به مجاهدین پیوستم و به کمپ اشرف در عراق رفتم. من همراه سایر دوستانم بعد از ترک عراق به آلبانی آمدم.
زمانی که ما در عراق بودیم رژیم ایران توانست با تهدید و یا تطمیع برخی از اعضای خانواده‌های ما از جمله پدر من را علیه مجاهدین مورد سوء استفاده قرار بدهد. وی بعد از دیدارهایی که با من در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ در کمپ اشرف در عراق داشت در برگشت به کانادا بطور ناگهانی نزد مطبوعات و مقامات کانادایی مدعی شد که مجاهدین من را بزور و برخلاف میل خودم در کمپ اشرف نگه داشته اند و به اسم من وبلاگهای تبلیغاتی درست کرد و با انتشار عکسهای شخصی من در این وبلاگها و اعمال سایر فشارها قصد داشت من را به تسلیم و همکاری با رژیم ایران مجبور کند. وی در خدمت وزارت اطلاعات و دروغ پراکنی علیه من و مجاهدین تا آنجا پیش رفت که یک هیات از سوی دولت کانادا برای گفتگوی خصوصی و تکی رو در رو و انتقال من به کانادا چند مرتبه به کمپ اشرف در عراق آمد. من هر بار در دیدارهای خصوصی با هیات دولت کانادا انتخاب قلبی و داوطلبانه خودم که ماندن نزد مجاهدین بود را مطرح کردم.
بعد از اینکه من دیگر هیچ شکی نداشتم که مصطفی محمدی عاری از هرگونه علائق خانوادگی بطور شکنجه آوری من را وسیله کسب درآمد و انجام ماموریتهای وزارت اطلاعات ایران علیه مجاهدین قرار داده هر گونه ارتباط و دیدارم را نیز با او برای همیشه قطع کردم.
جهت اطلاع شما راهگشای حملات خونین و کشتار در کمپ اشرف همواره حضور مامورین وزارت اطلاعات رژیم ایران تحت عنوان خانواده در اطراف کمپ اشرف بود که با بکارگیری ۳۲۰ بلندگوی قوی بطور ۲۴ ساعته علیه ما شعار پخش کرده و مورد شکنجه روانی قرار داده و مامورین عراقی را برای حمله به کمپ ترغیب میکردند. مصطفی محمدی نیز همواره در این شکنجه روانی ساکنان اشرف حضور داشت و بنا به گفته بقیه مامورین که در بلندگوها پخش میشد وی سرپرستی آنها را نیز بعهده داشت.
من صفحه های پاسپورت کانادایی مصطفی محمدی که با آن به عراق تردد میکرد را برای شما ضمیمه کرده‌ام. در حالی که وی سیتی‌زن کانادا است و باید در کانادا ویزای عراق میگرفت، اما مشاهده می‌کنید که ویزاها تماما در ایران صادر شده است و نشان میدهد که حضور وی در عراق برای توطئه‌هایی بود که توسط رژیم ایران پشتیبانی می‌شده است.
من تمامی سرگذشت خودم و تلاشهای مصطفی محمدی برای سوءاستفاده از من که کشتار ساکنان اشرف و لیبرتی را از جانب رژیم ایران مشروعیت می‌بخشد در کتابی تحت عنوان ” پایانی بر یک توطئه” منتشر کرده ام که روی سایتهای متعدد و از جمله در آدرسهای زیر کتاب به زبان فارسی و ترجمه انگلیسی آن قابل دریافت است:
یو آر ال کتاب در سایت فارسی ایران افشاگر:
http://www.iran-efshagari.com/wp-content/uploads/2017/06/payany-bar-dastan-yek-taote-eh.pdf
یو آر ال کتاب در سایت انگلیسی زبان ایران پروب:
http://iranprobe.com/books-publications/books-reports/an-end-to-a-conspiracy-by-somayeh-mohammadi.html
حضور مصطفی محمدی در آلبانی برای من بسیار نگران کننده است. این نگرانی برای خودم نیست بلکه نگران امنیت و سلامتی دوستان مجاهدم در آلبانی هستم. حضور او نشان میدهد که رژیم ایران در صدد توطئه و طرحهای شیطانی بیشتر علیه ما در آلبانی است. شکی ندارم که این رژیم مانند گذشته با شیطان سازیهایی از قبیل این که مجاهدین اجازه دیدار من و مصطفی محمدی را نمیدهند و یا اینکه من در ۳۸ سالگی برخلاف میلم با مجاهدین هستم برای ضربه زدن به امنیت و نقض حق حیات ما زمینه سازی میکند.
لذا در خواست دارم با توجه به اینکه در هفته گذشته قصد رژیم برای عملیات تروریستی علیه مجاهدین در پاریس برملا شد و مامورین آن از جمله یک دیپلمات آن دستگیر شد، شما با هر چه اخراج سریعتر مصطفی محمدی از آلبانی زمینه اقدامات بعدی رژیم ایران را کور کنید.
با احترام
سمیه محمدی
۸ ژوییه ۲۰۱۸

نامه سمیه محمدی به سفیر فرانسه در عراق- ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵

M. Marc Baréty,
Ambassadeur de France à Bagdad
info@ambafrance-iq.org
cad.bagdad_amb@diplomatie.gouv.fr
آقای سفیر
من این نامه را از کمپ لیبرتی که درمنطقه فروگاه بین المللی بغداد واقع شده است برای شما مینویسم تا از طریق شما دولت فرانسه را از توطئه رژیم ایران که تلاش میکند فرانسه را در گیر مشروعیت بخشیدن به سرکوب و کشتار ساکنان کمپ لیبرتی بنماید، مطلع کنم.
روز ۱۸ ژوئن ۲۰۱۵ وب سایتهای وزارت اطلاعات بدنام رژیم ایران عکسهای فردی شناخته شده بنام مصطفی محمدی، مامور وزارت اطلاعات ایران با آقای برنارد پواگنان که وی را مشاور ارشد رییس جمهور فرانسه میخواندند منتشر کردند. این وب سایتها گفتند ملاقات در کاخ الیزه انجام شده است و بعد از توضیحات مصطفی محمدی از جمله اینکه دخترش ] یعنی من [ به زور و اجبار مجاهدین در عراق نگهداشته شده است و مجاهدین به وی اجازه دیدار خانوادگی نمیدهند، به شدت تعجب این مقام بالای الیزه را برانگیخت و وی گفت که کاخ الیزه پرونده را مورد پیگیری قرار خواهد داد و با آقای مصطفی محمدی در تماس خواهد بود
عکسهای منتشره از این دیدار که دریکی از این وب سایتها ی وزارت اطلاعات به آدرس زیر آمده است را برایتان ضمیمه کرده ام. http://peyvande-rahaee.fr/index.php/typography/179-2015-06-18-00-14-47
متاسفانه مصطفی محمدی پدر من میباشد که ملیت ایرانی دارد و اکنون سیتی زن کانادا است. من در سال ۱۹۹۸ به تشویق پدر و مادرم جهت تلاش برای رسیدن به آزادی و دمکراسی در ایران به مجاهدین پیوستم و به کمپ اشرف در عراق آمدم. برادرم نیز سپس با تایید پدرو مادرم به من محلق شد. بعد از جنگ ۲۰۰۳ و اشغال عراق توسط امریکا، رژیم ایران امکان مانور بسیار بیشتری در عراق پیدا کرد و توانست با تهدید و یا تطمیع برخی از اعضای خانواده های ساکنان آنها را علیه مجاهدین مورد سوء استفاده قرار بدهد. در همین دوران من متوجه شدم که پدرم توسط وزارت اطلاعات رژیم ایران به خدمت گرفته شده است و با سفرهای مکرر به عراق و دیدار با من و اقامتهای طولانی در اشرف با فشار روی من اصرار داشت که اشرف را ترک کنم. من که متوجه شدم وی قبل اینکه پدری با احساسات خانوادگی برای من باشد تبدیل به آلت دست وزارت اطلاعات شده و از من برای کمک رسانی به اهداف رژیم ایران و کمپین شیطان سازی مجاهدین سوء استفاده میکند دیگر با او دیداری نکردم
من صفحه های پاسپورت کانادایی مصطفی محمدی که با آن به عراق تردد میکرد را برای شما ضمیمه کرده ام. در حالی که وی سیتی زن کانادا است و باید در کانادا ویزای عراق میگرفت اما ویزاها تماما در ایران صادر شده است و نشان میدهد که حضور وی در عراق برای توطئه هایی بود که توسط رژیم ایران پشتیبانی میشده است. (ضمیمه ۲) این درحالی است که خانواده های ساکنان اشرف و لیبرتی که از ایران برای بازدید اقوام خود به اشرف آمدند مانند علی صارمی و جعفر کاظمی بمحض بازگشت به ایران دستگیر وشکنجه و اعدام شدند. حتی در سال ۲۰۰۹ که ۱۹ نفر از خانوادهها قصد آمدن به عراق داشتند , در فروگاه تهران دستگیر کرده و به شکنجه گاهها منتقل شدند و برخی از آنها هنوز در زندان هستند.
شما احتمالا بخوبی با کیس خانم زهرا کاظمی عکاس کانادایی ایرانی تبار آشنا هستید که در سال ۲۰۰۳ با پاسپورت سیتی زنی کانادایی به ایران رفت و در آنجا دستگیر و بعد زیر شکنجه به قتل رسید. در همان زمان عفو بین الملل و دولت کانادا موضعگیریهای متعدد به عمل آوردند و ا گر مایل باشید میتوانم برایتان ارسال کنم.
آقای سفیر، برای اطلاع از حقایق از آنجا که ما در لیبرتی در زندان هستیم و دولت عراق اجازه تردد به بیرون از کمپ را به ما نمیدهد . لطفا شما از طرف سفارت دنبال من بفرستید تا من به نزد شما در سفارت بیایم و یا نماینده ای از طرف خودتان به کمپ لیبرتی بفرستید تا من بتوانم حقایق را حضورا بگویم و شما ببینید که چگونه رژیم ایران با استفاده از مصطفی محمدی و نمونه های مشابه تلاش میکند تا زمینه کشتار مجدد ما را فراهم کند. مقامات و ارگانهای فرانسوی نباید آلت دست اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس که تا بحال مرتکب شش حمام خون علیه ما در اشرف و لیبرتی شده است، بشوند. از شما میخواهم که مقامات ذیربط در فرانسه را از این توطئه کثیف رژیم ایران مطلع سازید.
من همچنین تمامی سرگذشت خودم و تلاشهای مصطفی محمدی برای سوء استفاده از من که کشتار ساکنان اشرف و لیبرتی را از جانب رژیم ایران را مشروعیت بخشد درکتابی تحت عنوان ” پایانی بر یک توطئه” منتشر کرده ام که روی سایتهای متعدد و از جمله در آدرس زیر ترجمه انگلیسی آن قابل دریافت است:
http://www.mojahedin.org/links/books/940112_AnEndtoaConspiracy.pdf
با تشکر و احترام
سمیه محمدی
کمپ لیبرتی – عراق
۲۱ ژوئن ۲۰۱۵
رونوشت
ویلیام بوردون وکیل ساکنان لیبرتی
محمد محدثین نماینده ساکنان لیبرتی در خارج از عراق
در این رابطه بیشتر بخوانید 

۱ نظر: