۱۳۹۷ اردیبهشت ۲, یکشنبه

نام مسیحی را خراب نکن با آلوده شدن به وزارت اطلاعات

ادوارد ترمادویان مزدبگیر وزارت اطلاعات آخوندها



ادوارد ترمادویان یکی از عناصر خودفروش وزارت بدنام اطلاعات آخوندهاست. او سالهاست از طرف این دستگاه جاسوسی در راستای «طرح‌های جنگ روانی آن علیه مقاومت ایران و مجاهدینمجاهدین»، از تهران روانة خارج کشور شده است تا بدنامی ارتباطش با این ارگان جهنمی پوشانده شود. به‌رغم این تلاش‌های مخفی و شیادانه، ماهیت او از بدو ورود به خارج کشور توسط مقاومت ایران افشا و به هموطنان معرفی شد.
نشریه-597-افشای-مزدور ادوارد
اما وزارت اطلاعات آخوندها در حضیض خالی‌بودن چنته‌اش با سوءاستفاده از مذهب در شکلی دیگر، همچنان به شیره‌کش کردن این عنصر مفلوک و افشاشده ادامه میدهد. یعنی درحالی که سرکوب وحشیانه مسیحیان و اقلیت‌های مذهبیمسیحیان توسط رژیم سرکوبگر حاکم بر میهن‌مان بخش جدایی ناپذیر و ذاتی این رژیم تبهکار است، این مزدور مفلوک به اسم یک مسیحی، به تبلیغ این رژیم و جنایتهایش مشغول است تا کارد دشمن را علیه مخالفانش تیزتر کند.
مأموران-وزارت-اطلاعات-در-تلویزیون-آخوندها2
در کتاب «انجمن نجات رژیم» از انتشارات مقاومت ایران، کلیشه سند دست‌نویس یکی از مزدوران استخدامی وزارت اطلاعات در داخل کشور دیده می‌شود که طی یک پیغام مخفیانه، قصد کرده بود به‌جذب یکی از رزمندگان مقاومت در قرارگاه اشرف بپردازد او این پیغام را از طریق مأمورانی که تحت‌نام خانواده از طرف این ارگان سرکوب‌گر به اشرف اعزام شده‌بودند، جاسازی و وارد اشرف کرده بود؛ در این پیغام مزدور وزارت اطلاعات به همکاری و همدستی خود با مزدور «ادوارد ترمادویان» اشاره کرده و چنین نوشته است:
اعتراف-به-اینکه-ادوراد-خائن-در-ایران-است
«سلام- ابوالفضل میرکانی هستم
به  خاطر این‌که بدانی من زنده هستم و ترسی از این نداشته باش که ایران همه ماها را اعدام می‌کند همه اینها خیال باطل است قاسم جان به  این نشانی که در مرکز۱۲ با هم بودیم… و این را هم بدان که [با] ادوارد ترمودیان هم با هم هستیم به  امید دیدار هرچه زودتر خداحافظ
پیرو کسی از منافقین نشو و هر چیزی که خواهرت یا مادرت و یا دیگر دوستانت می‌گویند واقعی است و به  آنها اعتماد کن»
همزمان با به‌دست آمدن پیروزی‌های سیاسی مقاومت ایران و شکستن حلقه محاصره دشمن ضدبشری در عراق و خروج کلیه مجاهدین از عراق با سرفرازی، بدون هیچگونه تسلیم یا عقب‌نشینی در مواضع سیاسی و ایدئولوژیکی خود، رژیم جنایتکار آخوندی خود را بیش از گذشته در پیش‌برد طرح‌های تروریستی و حذف فیزیکی مجاهدین نیازمند زمینه‌سازی‌های روانی و رسانه‌ای احساس‌کرد، به همین خاطر پس‌از استقرار مجاهدین در آلبانی به‌صورت افسارگسیخته‌ای انواع مزدوران خود نظیر «ادوارد ترمادویان» را در صحنه فعال ساخت تا با زور و ضرب به جبران عقب‌ماندگی‌های سیاسی خود از مجاهدین با روشهای «جنگ روانی» بپردازد و هم‌زمان زمینه طرح‌های جنایتکارانه‌اش در شرایطی که دوران در پهنه‌های داخلی، بین‌المللی و منطقه‌ای علیه او تغییر کرده و نبرد در زمین و شرایط جدیدی شروع شده است، را هم فراهم سازد.
به همین خاطر وزارت توطئه و آدمکشی اطلاعات در منتهای افلاس، به بازمصرف صدباره این قبیل مزدوران و فیلم‌سازی از این عنصر وامانده و خودفروش روی آورده تا به مثابه «تشبث به حشیش» (چنگ‌انداختن به علف‌های بی‌بنیان) شاید بتواند نظام پابه‌گور ولایت را از غرق شدن در دریای خشم قیام مردم ایران نجات دهد، غافل از اینکه در شرایطی که مردم ایران با اشاره مستقیم به نظام سراپا ضدمردمی ولایت فقیه در ابعاد توده‌ای در خیابان‌ها فریاد می‌زنند: «دشمن ما همین جاست» دست و پازدنهای خلیفه زهرخوردة ارتجاع بیشتر به‌افشای فلاکت خود و مأموران خودفروشش منجر خواهد شد.
یادآوری میشود که نامبرده قبلا توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت و گزارش مدیریت ضداطلاعات ارتش آزادیبخش درباره کشف و خنثی‌کردن طرحهای نفوذ وزارت اطلاعات در کتاب «کارتهای سوخته وزارت اطلاعات آخوندی» منتشره در سال۱۳۸۱، افشا شده است.
وی ازجمله کسانی است که بعد از کسب آموزش‌های ضروری توسط وزارت اطلاعات در «کمپ‌های آموزشی تروریسم و جاسوسی وزارت اطلاعات در داخل ایران» جهت فعالیت علیه مجاهدین به خارج کشور فرستاده شد.
ادوارد ترمادویان، مستقیما از ایران تحت حاکمیت ملاها به سوئیس فرستاده شد و یک مأمور دیگر وزارت اطلاعات به‌نام مهدی خوشحال که مقیم آلمان است بنابردستور وزارت اطلاعات برای تحویل‌گیری اولیه این مزدور مدتی به‌سوئیس رفت و از آن پس وی به صورت ثابت در صحنه نمایشات مزدوران در خارج کشور حضور دارد. اخیرا به پاس خوش خدمتی‌هایش، وی سوژه یک مستند سفارشی علیه مجاهدین قرار گرفته است.
لینک ها :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر