۱۳۹۷ فروردین ۲۲, چهارشنبه

برگزاري نمايشگاه تاکتيکي از جنگ رواني عليه #مجاهدين وبکارگيري مريم سنجابي مزدور


برگزاري نمايشگاه تاکتيکي از جنگ رواني عليه  #مجاهدين وبکارگيري مريم سنجابي مزدور
جنگ روانی آخوندها علیه مجاهدین و مقاومت ایران، به شیوه‌های مختلف انجام می‌گیرد و البته در پشت همة شیوه‌ها و روش‌ها خلیفة زهر خورده ارتجاع قرار دارد که می‌خواهد این ماشین فرسوده با صرف هزینه نجومی و به هر قیمت شده از حرکت بازنایستد. یکی از روش‌های جنگ روانی رژیم برگزاری نمایشگاه در داخل کشور هست. سؤال این است که ولی‌فقیه ارتجاع توسط وزارت اطلاعات چه هدفی را از برگزاری این نمایشگاه‌ها دنبال می‌کند؟! این نمایشگاه‌ها در چه شهرها و اماکنی برگزار می‌شوند؟! در این نمایشگاه‌ها چه چیزی را به نمایش می‌گذارند؟! و بالاخره رژیمی بااین‌همه بحران چه نیازی به این کارها علیه مجاهدین دارد؟!
برای پاسخ به این سئوالات نمایشگاه‌های شعبات وزارت اطلاعات طی یک سال گذشته را موردبررسی قرار می‌دهیم.
شعبات مختلف وزارت اطلاعات طی سال گذشته تاکنون ده‌ها نمایشگاه برگزار کردند. فقط هابیلیان که یکی از شعبات وزارت اطلاعات رژیم است تنها طی یک هفته ۱۲ نمایشگاه در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی برپا کرده است.
دست‌اندرکاران یکی از این نمایشگاه‌ها که در بطن نمایشگاه به‌اصطلاح بین‌المللی کتاب در تهران دایر شده بود، هابیلیان یکی از شعبات وزارت بدنام اطلاعات بود و سایر شعبات این وزارت، پاسدار رضایی و مشتی از پادوها و گماشته‌های دیگر این وزارت ایفای نقش کردند. در این نمایشگاه کتاب‌های مزدوران و گماشته‌های وزارت سرکوب و کشتار مجاهدین به همراه عکس‌ها و تصاویر آن‌ها به نمایش گذاشته‌شده بود.
به گزارش هابیلیان در نمایشگاه «ایران قربانی تروریسم» که در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد. خامنه‌ای خلیفة جنایتکار ارتجاع شخصاً از نمایشگاه هابیلیان که در قالب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تشکیل‌شده، بازدید و دست‌اندرکاران آن را موردتقدیر و تشویق قرارداد.
همچنین محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام آخوندی از غرفه پایگاه اطلاع‌رسانی موسوم به مجاهدین در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر روز جمعه ۱۲ اردیبهشت بازدید کرد. رضایی پس از بازدید و گفتگو با مسئولان این غرفه یادداشتی… نوشت.
از دیگر اقدامات پادوها و مهره‌های وزارت بدنام در حاشیه هشتمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه پایگاه اطلاع‌رسانی مجاهدین از کتاب گسستن بندها نوشته استیون حسن و ترجمه مزدور اطلاعاتی ابراهیم خدابنده رونمایی شد. «ابراهیم خدابنده در این نوشته ادامه می‌دهد: یکی از مهم‌ترین دلایل من از ترجمه این کتاب روشن کردن ذهن پدران، مادران و همچنین جوانان است که با سازمان [مجاهدین] آشنایی داشته باشند». (سایت وزارت اطلاعات، ۱۳ اردیبهشت ۹۴)
نکتة قابل‌توجه در صنعت نمایشگاه سازی رژیم آخوندی، حضور بالاترین مقامات رژیم ازجمله ولی‌فقیه ارتجاع در آن‌هاست که نشان‌دهنده این است که چه مقام‌ها و کدام ارگان‌ها دست‌اندرکار برگزاری و برپایی آن هستند.
در خبر دیگری نیز آمده است:«به مناسبت بزرگداشت نهم دی، نمایشگاهی برپا و در حاشیه همایش آن فرماندهان و مسئولان فرهنگی پایگاه‌های بسیج خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی مشهد شرکت داشتند. شایان‌ذکر است، این نمایشگاه با سخنرانی حیدر مصلحی، مشاور عالی رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح کشور و سردار نظری، فرمانده سپاه خراسان رضوی به کار خود پایان داد». (هابیلیان، ۵ دی ۹۴)
البته این نمایشگاه‌ها علاوه بر صدها جلد کتاب و صدها فیلم و مستند و هزاران مطلب و مقاله و برنامه تلویزیونی و علاوه بر لجنپراکنی‌های مستمر از منابر جمعه و جماعت در سراسر کشور است. به نظر می‌رسد این‌همه نمایشگاه که وزارت اطلاعات در همه‌جا برپا نموده، درد رژیم را دوا ننموده و وزارت اطلاعات در موارد خاصی نمایشگاه دائمی برقرار می‌کند که بیانگر کابوس و وحشت مستمر آخوندها از فروپاشی و سرنگونی است.
لازم به یادآوری است که رژیم از سال ۸۸ در منطقة عملیاتی فروغ جاویدان و تنگةچارزبر که اسم آن را به تنگه مرصاد تغییر داده است، اقدام به برپایی یک نمایشگاه دائمی نموده، چراکه به‌شدت تلاش می‌کند تا آثار انگیزانندة عملیات فروغ جاویدان که داستان‌های آن در منطقه، همچنان سر زبان‌های مردم کوچه و بازار است را خنثی کند.
این نمایشگاه‌ها از دانشگاه‌ها تا ادارات و دستگاه‌های سرکوب مثل دادگستری و بسیج و امثال این‌ها را در برگرفته و به‌خوبی نشان‌دهنده ترس و وحشت رژیم از مجاهدین و نفوذ آن‌ها حتی در بین نیروها و ارگان‌های سرکوبگر خودش نیز می‌باشد…
اما نکته قابل‌توجه برپایی برخی از این نمایشگاه‌ها در مدارس است که مخاطب آن دانش آموزان هستند. یعنی علاوه بر تبلیغات شبانه‌روزی بر ضد مجاهدین که از ارگان‌های تبلیغاتی و رسانه‌های رژیم ازجمله رادیو و تلویزیون در سطح سراسری پخش می‌شود، وزارت اطلاعات این نمایشگاه‌ها را در مدارس نیز برپا می‌کند و این در حالی است که رژیم در مدارس، ارگان تفتیش و سرکوبگری به نام انجمن ضد اسلامی دارد که بودجه‌اش توسط ولی‌فقیه ارتجاع و حکومت تأمین می‌شود و این بیانگر این است که آخوندها با چه مشکلات و معضلاتی در مدارس و در بین دانش آموزان مواجه‌اند که دست به چنین تبلیغات گسترده ای می‌زنند.
در مورد انجمن‌های ضد اسلامی در مدارس بایستی، یادآوری کنیم که این انجمن‌ها همان‌گونه که به‌اصطلاح دبیر کل این ارگان سرکوب و جاسوسی صراحتاً در تلویزیون رژیم گفت از ابتدا به دستور خمینی جلاد برای شناسایی وپاکسازی دانشآموزان هوادار مجاهدین ایجاد و مسئول مستقیم اعدام هزاران تن از دانشآموزان بخصوص در دهة ۶۰ می‌باشد.
در اینجا به‌منظور فهم هر چه بیشتر محتوای نمایشگاه‌های جعل و سرکوب به نمونه‌یی اشاره می‌کنیم:
«بنیاد هابیلیان، نمایشگاهی در نمازخانه نیروگاه برق مشهد به مدت یک هفته برگزار نمود.
بر پایه این گزارش، در این نمایشگاه رهنمودها و تدابیر حضرت امام خمینی … در برخورد با ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی در طی ده سال رهبری ایشان در قالب عکس و پوستر به نمایش گذاشته شد.
در این نمایشگاه هم‌چنین پوسترهایی با موضوعات بازشناسی سازمان مجاهدین خلق پس از پیروزی انقلاب؛ … به نمایش گذاشته شد». (هابیلیان، ۵ آذر ۹۴)

هدف نمایشگاه‌ها: مقابله با اقبال جوانان به مجاهدین

وزارت اطلاعات آخوندها به‌روشنی علت توسل به برپایی نمایشگاه‌های جعل و فریب را در لابه‌لای گزارش‌ها و نوشته‌های خود برملا کرده و می‌گوید: «آگاهی بخشی به نسل جوان»، «سازمان مجاهدین خلق … جوانان را جذب خود کرد»، «آثار صوتی، تصویری و نرم‌افزاری بنیاد هابیلیان به‌منظور آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان در سطحی گسترده عرضه گردید»،
«درباره چرایی جذب برخی جوانان به [مجاهدین باید] گفت: دغدغه اصلی جوانان پیش از پیروزی انقلاب و سال‌های ابتدایی پیروزی آن تحقق شعار استقلال بود؛ اینکه چطور ممکن است ایران با سقوط شاه بتواند مستقل شود دغدغه‌یی بود که سران [مجاهدین] نیز روی همین دغدغه جوانان دست گذاشت» و «این سازمان با روش‌های جدید و استفاده از شبکههای اجتماعی قصد دارد افرادی را جذب کند و این کار از طریق انجمن زنان, ورزشکاران, کاریابی انجام میشود و در ۱۵ سال اخیر افرادی که به این گروه پیوستهاند بیشتر از طریق این روش‌ها بوده است»، «به جوانان توصیه میکنم در مورد مسائل سیاسی مشورت کنند و فریب شعارها را نخورند»، «نسل جوان ایران باید هوشیار باشد و فریب هیچ فرقه‌یی را نخورد و یکی از ابزارهای آن‌ها در حال حاضر شبکههای اجتماعی است که بهطور فعال در آنجا حضور دارند».
نکته قابل‌توجه دیگر در برگزاری نمایش‌های وزارت اطلاعات آخوندی به‌کارگیری شیوه‌هایی برای جذب مزدور است. همان‌طور که می‌دانید آخوندهای منفور برای رونق بخشیدن به نمایش‌های خیابانی خود از ساندویچ و ساندیس به‌وفور استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد این شیوه یعنی استفاده از غذا در شرایط کنونی که آخوندها دامن‌گیر جامعه نموده‌اند، به روش جاری رژیم برای جذب مزدورانش تحت عنوان «جشنواره غذا» تبدیل‌شده است.
علت روی آوردن رژیم به این قبیل شیوه‌های سخیف، شکست شیوه‌های معمول آن در منحرف کردن توجه و اقبال عمومی به مجاهدین و هراس از تشنگی نسل جوان است که می‌خواهند هر چه بیشتر از مجاهدین بدانند و هرچه بیشتر با تاریخ مقاومت میهنشان آشنا شده و از تجارب آن‌ها با پشتوانه ۵ دهه مقاومت و ایستادگی درخشان و پرافتخار برخوردار شوند. رژیم در تلاش برای ارائة چهرة مخدوشی از مجاهدین این نمایشگاه‌ها را در کنار به کار گرفتن همة وسایل و ابزارهای جنگ روانی، راه می‌اندازد؛ اما از این شیوه هم نتیجة معکوس گرفته است. به‌عنوان نمونه و در همین رابطه، مهرة وزارت اطلاعات که متولی این نمایش‌ها و نمایشگاه‌هاست، یعنی دژخیم هاشمینژاد می‌گوید پادگان لیبرتی در وضعیت جنگی علیه ایران قرار دارد سرکرده امروز [مجاهدین] “مسعود رجوی” با سرکرده گذشته مجاهدین خلق “محمد حنیف نژاد” هیچ تفاوتی ندارند مسعود رجوی هیچ تخطی از آرمان‌های مجاهدین خلق در بدو شکل‌گیری این سازمان انجام نداده است. قرارگاه اشرف، کمپ لیبرتی و آدم‌هایی که در آن مستقر هستند وسیله‌یی برای ادامه بقای [مجاهدین] هستند که علیه کشور جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و این جرم بزرگی است و اگر نگاه رئوفانه جمهوری اسلامی نبود قاعده بود که سلاح از دست منافقین گرفته شود. لیبرتی پادگانی است که در وضعیت جنگی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. این پادگان وضعیت جنگی دارد؛ چراکه هرلحظه آمادگی رزم دارند. ما باید این گروه را نگاه کنیم؟ (خبرگزاری دفاع مقدس رژیم، تهران ۱ تیر ۹۴)
رژیم بعدازآن همه تبلیغات و تکرار این مطلب که مجاهدین چیزی نیستند، از بین رفته‌اند، پایگاهی در بین مردم و جوانان ندارند، چرا چنین دیوانه‌وار به تمام وسایل و شیوه‌های تبلیغاتی، ازجمله برپایی نمایشگاه، برای پیش بردن جنگ روانی علیه مجاهدین و مخدوش کردن چهرة آن‌ها متوسل می‌شود؟
وزارت اطلاعات آخوندها به‌صراحت اعلام می‌کند که دلیل اصلی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بخصوص با توجه به نمایش انتخابات رژیم در اسفند آینده چیست. در همین رابطه به چند نمونه توجه کنید:
در نمایشگاهی که توسط هابیلیان در صنایع امام رضا (ع) به مدت یک هفته برگزار کرد, «بازدیدکنندگان در بخش دیگری از این نمایشگاه با پروژه‌های نفوذ [مجاهدین] در نهادها و سازمان‌های دولتی… و همچنین استفاده از اعضاء به‌عنوان لیدر در اغتشاشات سال ۸۸ آشنا شدند. در بخش دیگری از این نمایشگاه برای بالا بردن سطح آگاهی مردم و مقابله زودهنگام با فتنه جدید به نحوه ارتباط [مجاهدین] با جریان فتنه ۸۸ پرداخته شد» (هابیلیان، ۱۰ بهمن ۹۴)
بر پایه گزارشی از «نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در بجنورد… سعی شد با اشاره به خطر بازگشت تفکر نفاق به کشور در سال ۸۸، نحوه نفوذ [مجاهدین] و همچنین فرماندهی فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ تبیین شود. (هابیلیان، ۲۹ دی ۹۴)
در گزارش دیگری می‌خوانیم که بنیاد هابیلیان، نمایشگاهی … را به مدت یک هفته در دبیرستان شاهد فردوسی مشهد مقدس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی برگزار نمود.
«[نقش مجاهدین] در روز عاشورای ۸۸، تور [مجاهدین] در محیط‌های دانشگاهی، عملکرد و نقش [مجاهدین] در جریان انتخابات دهم ریاست‌جمهوری، تشریح تاریخچه [مجاهدین] و … تبیین نقش [مجاهدین] در حوادث پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری از دیگر بخش‌های … این نمایشگاه بود». (هابیلیان، ۲۴ آبان ۹۴)
در انتها ضروری است تأکید کنیم رژیمی که از حذف فیزیکی و نابودی سازمان مجاهدین و مقاومت ایران ناامید گردیده, رژیمی که تمام توطئه‌هایش در اشرف و لیبرتی با شکست مواجه شده. رژیمی که در توطئه‌هایش برای تلاشی مجاهدین از طریق کوبلر و امثال آن به‌جایی نرسید این رژیم طبعاً بن‌بستش فقط ناشی از مشکلات درونی و مشکلات بین‌المللی نیست، وقتی رژیمی آلترناتیو و جایگزین سیاسی ندارد ناچار این رژیم در سطح بین‌المللی پذیرفته می‌شود اما زمانی که رژیمی آلترناتیو دارد آن‌هم یک آلترناتیو مشروع و قدرتمند و شناخته‌شده چه به لحاظ داخلی و چه به لحاظ بین‌المللی دیگر رژیم تنها انتخاب نیست؛ در این صورت رژیم دیگر تثبیت شدنی نیست، به قول روحانی در سخنرانی‌اش در مراسم ۲۲ بهمن، دیگر یک دولت موقت است و همه هم به او به چشم موقت نگاه می‌کنند؛ بنابراین جنگ روانی و ازجمله برپایی نمایشگاه‌های جعل و دروغ، موضوعیت پیدا می‌کند تا به‌زعم رژیم، امید مردم را از طریق شیطان سازی و مخدوش کردن چهرة مجاهدین مبدل به یأس کند. این سرچشمه سیاسی همه این لجن پراکنی‌ها و تبلیغات سرسام‌آور دروغ علیه مجاهدین است که البته از سوی مردم آگاه و هوشیار ایران به پشیزی گرفته نخواهد شد و نتیجه‌اش معکوس خواهد بود   
  https://bit.ly/2JnXgIw

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر