۱۳۹۷ اردیبهشت ۲, یکشنبه

کارتهای سوخته وزارت اطلاعات آخوندی بکارگیری یک مزدور که حیف نام مسیحی



وزارت توطئه و آدمکشی اطلاعات در منتهای افلاس، به بازمصرف صدباره این قبیل مزدوران و فیلم‌سازی از این عنصر وامانده و خودفروش روی آورده تا به مثابه «تشبث به حشیش» (چنگ‌انداختن به علف‌های بی‌بنیان) شاید بتواند نظام پابه‌گور ولایت را از غرق شدن در دریای خشم قیام مردم ایران نجات دهد، غافل از اینکه در شرایطی که مردم ایران با اشاره مستقیم به نظام سراپا ضدمردمی ولایت فقیه در ابعاد توده‌ای در خیابان‌ها فریاد می‌زنند: «دشمن ما همین جاست» دست و پازدنهای خلیفه زهرخوردة ارتجاع بیشتر به‌افشای فلاکت خود و مأموران خودفروشش منجر خواهد شد.
یادآوری میشود که نامبرده قبلا توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت و گزارش مدیریت ضداطلاعات ارتش آزادیبخش درباره کشف و خنثی‌کردن طرحهای نفوذ وزارت اطلاعات در کتاب «کارتهای سوخته وزارت اطلاعات آخوندیکارتهای سوخته وزارت اطلاعات آخوندی» منتشره در سال۱۳۸۱، افشا شده است.
وی ازجمله کسانی است که بعد از کسب آموزش‌های ضروری توسط وزارت اطلاعات در «کمپ‌های آموزشی تروریسم و جاسوسی وزارت اطلاعات در داخل ایران» جهت فعالیت علیه مجاهدین به خارج کشور فرستاده شد.
ادوارد ترمادویان، مستقیما از ایران تحت حاکمیت ملاها به سوئیس فرستاده شد و یک مأمور دیگر وزارت اطلاعات به‌نام مهدی خوشحال که مقیم آلمان است بنابردستور وزارت اطلاعات برای تحویل‌گیری اولیه این مزدور مدتی به‌سوئیس رفت و از آن پس وی به صورت ثابت در صحنه نمایشات مزدوران در خارج کشور حضور دارد. اخیرا به پاس خوش خدمتی‌هایش، وی سوژه یک مستند سفارشی علیه مجاهدین قرار گرفته است.

ادوارد ترمادویان یکی از عناصر خودفروش وزارت بدنام اطلاعات آخوندهاست. او سالهاست از طرف این دستگاه جاسوسی در راستای «طرح‌های جنگ روانی آن علیه مقاومت ایران و مجاهدینمجاهدین»، از تهران روانة خارج کشور شده است تا بدنامی ارتباطش با این ارگان جهنمی پوشانده شود. به‌رغم این تلاش‌های مخفی و شیادانه، ماهیت او از بدو ورود به خارج کشور توسط مقاومت ایران افشا و به هموطنان معرفی شد.
اما وزارت اطلاعات آخوندها در حضیض خالی‌بودن چنته‌اش با سوءاستفاده از مذهب در شکلی دیگر، همچنان به شیره‌کش کردن این عنصر مفلوک و افشاشده ادامه میدهد. یعنی درحالی که سرکوب وحشیانه مسیحیان و اقلیت‌های مذهبیمسیحیان توسط رژیم سرکوبگر حاکم بر میهن‌مان بخش جدایی ناپذیر و ذاتی این رژیم تبهکار است، این مزدور مفلوک به اسم یک مسیحی، به تبلیغ این رژیم و جنایتهایش مشغول است تا کارد دشمن را علیه مخالفانش تیزتر کند.

۱ نظر: