۱۳۹۷ فروردین ۳۱, جمعه

اعتراف به منفوریت داخلی و بین‌المللی سپاه

اعتراف به منفوریت داخلی و بین‌المللی سپاه در بیانیه پاسداران خامنه‌ای به مناسبت روز به‌اصطلاح پاسدار و افتخار به دزدی‌ها و غارتگری این نهاد ضدمردمی

بیانیه سپاه پاسداران خامنه ای جنایتکار
سپاه پاسداران خامنه‌ای در بیانیه یی به مناسبت روز پاسدار، ضمن افتخار کردن به کارنامه اش چهل ساله اش در جنایت و سرکوب و غارت، به منفوریت داخلی و بین المللی و منطقه یی خود نیز تلویحا اذعان کرد و نوشت: سپاه افتخار می‌کندکه در زمره اهداف جوخه‌های ترور مجاهدینمجاهدین و حامیان غربی و منطقه‌ای آنان قرار دارد.
بیانیه سپاه پاسداران درباره کارنامه سرکوبگرانه اش برای حفظ نظام ولایت فقیهولایت فقیه می‌نویسد: مصاف با فتنه‌ها و توطئه‌های ضد امنیتی و آشوب طلبانه در گذشته و سال‌های اخیر که از مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور تا شهرهای بزرگ و کوچک و نیز (تهران) گسترده شده بود، افتخارات بزرگی را رقم زده است که به اعتراف دوست و دشمن اگر نبود سرنوشت نظام به گونه ای دیگر رقم می‌خورد.
اطلاعیه سپاه پاسداران خامنه‌ای که در خیزش‌های سراسری به خاطر غارتگری و عملکرد ضد ایرانی‌اش هدف شعارهای قیام آفرینان بود، تبهکاری‌های ناشی از چنگ انداختن سپاه بر اقتصاد کشور و چپاول‌های مالی را به گردن باند رقیب انداخته و با وقاحت نوشت است: سپاه در حوزه رفاه و معیشت نیز نقش آفرینی(کرده تا) خلاءهای ناشی از کم کاری برخی دستگاه‌ها را مرتفع نماید…اما در ماه‌ها و روزهای اخیر در فضای عمومی کشور اقدامات وحدت شکن و اختلاف برانگیزی توسط برخی اشخاص و رسانه‌ها صورت پذیرفته است که منجر به صدور این بیانیه شده است.
از سوی دیگر روزنامه حکومتی آرمان از باند رقیب با اشاره به سپاه پاسداران می‌نویسد: نظامی‌گری عریان هم نظام سیاسی را فشلتر می‌کند و هم مردم را به آینده ناامیدتر می‌کند وضربه‌ای از این بزرگتر به ایران وجود ندارد.
این رسانه حکومتی در قبال حمله باند غالب به برجام نیز نوشته است: بعید است برجام «فرو بریزد», ولی از آن مهم‌تر و خطیرتر تحریم‌هاست که به صورت نوشته و نانوشته دارد تشدید می‌شود و به‌جای اینکه برجام برود این «اقتصاد» (نظام) است که دارد می‌رود.
روزنامه آرمان با اعتراف به منفوریت تلویزیون و رادیوی آخوندی می‌افزاید: در شرایط فعلی برنامه‌های سیاسی صداوسیما در جهت تقویت انسجام و اعتماد ملی نیست بلکه ابزار دست دولت موازی است. پیام‌رسان تلگرام به وسیله اصلی ارتباطی و خبری مردم (در اندازه چهل میلیون) تبدیل شده یکی از علل آن بی‌اعتمادی مردم به صداوسیماست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر